Esot ilgāku laiku kopā ar savu otru pusīti, reizēm prātā rodas doma – varbūt ir laiks sākt dzīvot kopā? Pieņemsim, sievišķis strādā, bet dzīvo pie vecākiem, kaut gan lielāko daļu laika pavada sava vīrieša dzīvoklī.
Sieviete aizdomājas, cik gan ilgi viņa savā somā nēsās līdzi matu žāvētāju un paduses rullīti. Pie viņa nedaudz neērti tādas mantas atstāt, līdzi nēsāt arī apnicis, tad varbūt jādzīvo kopā? Bet vai vīrietis tam ir gatavs? Ir dzirdēti daudz gadījumi, kad tieši sievietes ir iniciatori uz kopdzīvi, bet vīrieši tad sāk svārstīties.
Tas ir tiešām liels solis. Galu galā, neesat jau jūs pilnīgi vienādi. Varbūt vīrietis ir pieradis aizmigt pie mūzikas, bet meitene lasot grāmatu klusumā. Tik daudz sīkas niasnses, dēļ kurām var saķerties. Pie tam, jaunajiem pāriem reizēm vispār ir grūti atrast “zelta vidusceļu” šādās situācijās, katrs tomēr pieradis pa sava. Un katram sava dīvainība. Es reiz sastrīdējos ar savu vīrieti, jo viņš lika vārīt cīsiņus ar visu plēves apvalciņu. “Kāpēc, lai es novilktu plēvīti pirms vārīšanās, ja to var izdarīt pēc?” Es nezināju, smieties vai raudāt, jo biju pieradusi pirms vārīšanas ņemt nost. Un lūk, kaut vai šādu sīkumu dēļ sākas nelielie strīdi.
Kura no pusēm vairāk baidās uzsākt kopdzīvi? Un vai ar to vispār vajag steigties? Mūsdienu jaunieši ar visu steidzas, ieskaitot kopdzīvi. Varbūt tāpēc arī ātri izšķiras, ka apnīk un grib kaut ko jaunu?
pievienot Sekoman.lv

Es arī lieku cīsiņus vārīties ar visu plēves apvalku
kas tur traks?
Staipīt līdzi visus kosmētikas pričendāļus nav obligāti – var tač droši atstāt pie sava vīrieša… Kas būs ja aprecēsieties? Arī slēpsi naktgaldiņā visus šos jokus?
2007.08.25. | 15:33Nu bet tas taču ir galīgi neērti, cīsiņi uzvāroties ir karsti un plēvi ir daudz grūtāk tad noņemt, nekā no auksta cīsiņa.
Okey, ne par cīsiņiem.
Bet varbūt vīrietim nepatiktu, ja es savus pričendāļus sāktu likt blakus viņa bārdas skuveklim?
Kad apprecētos, tad jau visu vajadzētu pieciest. :p
2007.08.25. | 15:36Nu nezinu, mēs ar draudzeni esam kopā jau 7 gadus, dzīvojam katrs atsevišķi un esam laimīgi. It kā jau ir domāts arī par kopdzīvi, bet nu tad jāmeklē kopīgs dzīvoklis, jāpārvar visādi iesīkstējuši paradumi un, kurš, galu galā, mani draugi vakaros skatīsies futeni?
2007.08.25. | 15:43Bet,pats būtiskākais ir tas, ka es nebūt neesmu pārliecināts, ka gribētu diendienā visu laiku redzēt vienu cilvēku. Satikties dažas reizes nedēļā ir optimāli, jo tad vienmēr ir par ko parunāt, var sadarīt foršas lietas, un viens no otra nenogurst.
Ieva, tad jau Tu nemaz neei jautājusi savam vīrietim par to vai viņš vē”etos savam bārdas skuveklim blakus redzēt kādu sievišķigu lietu… imo, tas ir tikai normāli ja ilg;aku laiku cilveķi ir kopā un tad kaut kādas lietas nobāzējās otra cilvēka dzīvokli…
2007.08.25. | 15:47nu nez, man slinkums ciisinjus vaariit, es tos tapat eedu vai arii cepu. variiti nea, neder
2007.08.25. | 15:50par kopdziivi nav ko teikt, ljoti individuaali katram tas ir
Kopdzīve ar mani nav iespējama. Vientulnieka daba spiežas arā caur visām šuvēm.
2007.08.25. | 16:13Toms, mans vecis tikko aiz muguras sēžot pateica, ka atļauj man savas šmotkas turēt pie viņa skuvekļa.
Piekrītu Jeremy, tikties pāris reizes nedēļā ir baigi normāli, man arī apniktu katru dienu viens un tas pats cilvēks.
Nombre, es ceru, ka pirms cepšanas tu noņem plēvīti.
2007.08.25. | 16:19Par plēvītēm te labi panesās
Laimīgas kopdzīves stūrakmens: prasme pielāgoties, prasme meklēt un veidot kompromisus. Savādāk nekādi.
2007.08.25. | 16:24klau man viens nav skaidrs.
2007.08.25. | 16:36kā var būt kopzīve bez maziem konfliktiem?
labi neņems to cīsiņu padarīšanu bet globāli?
tas tak nav iespējams!vai ir?
man jauliekas ka tie konflikti ir tāda savstarpēja pierīvēšnās lai labāk sapas.
un ka pēkšņi atrodas viens liels nepieņemams negludums kur nu nekādi nenorīvējas tad ir skaidrs ka jūs uz tā visu laiku uzķersieties un ir jāškirās.
bet citādi nezinu gan..
nedod dievs man tadu sievieti, kas tik vienkarsas leitas sarezgi..
2007.08.25. | 16:39katram jāprot sadzīvot ar saviem tarakāniem galvā un tad atnāk vēl svešie …
2007.08.25. | 16:52katru janu reizi … kopsh pashiem saakumiem un pirmajiem randinjiem esmu uzsaacis jau uzreiz kopdziivi … saakotneeji pa dienaam, tad nedeeljaam un tad jau meeshiem dziivot zem viena jumta, i nekaada vaina un nekaads uuber lielais solis tas nav kaa var likties. man liekas tas ir tikai normaali, jo nu nafig jaastaigaa turpu shurpuu peec mantaam.
ar to kopdziivi ir taa, ka aatraak var uzreiz saprast var vai nevar sadziivot kopaa. pameegjina, nesanaak, meegjina veel, nevis peec kaadiem gadiem 10 izdomaas, ka davaj pameegjinam padziivot kopaa, mosh sanaax mosh nee.
big deal, ka mantas sajauktas kopaa vecha skuveklis ar sievieshu puuderu macinju kaadu. mantas ir kopiigas, un tas arii rada savu harmoniju un to vienotiibu. nav vairs katram savs, bet ir tjp “muusu”.
tikties paaris reizes nedeeljaa un apniktu cilveex redzot vinju katru dienu? are you out of your fcken mind? es vot tad nesaprotu jeega ir kaadiem kopiigiem taalaakiem plaaniem vispaar. man tomeer labaak liekas ir forshi katru riitu celties un ieraudziit savu otru pusiiti veel saldi kraacam. modinaat uz darbu, negribas celties, veel pavaaljaaties, tad uz darbu, tad vakaraa maajaas, kopiigas vannoshanaas un tad atkal ZZzzz…
2007.08.25. | 17:43Labs komentārs.
2007.08.25. | 17:54Bet viss jau ir atkarīgs kādi cilvēki satiekas, jo sieviete/vīrietis var būt traks darbahōliķis un tad nesanāk ne kopīga vannošanās, ne kopīga zZzZzZ.
Un arī gadi tomēr nostrādā. Katram tā domāšana savādāka.
Ieva – nu vo… pr vienu problēmu mazāk, vai tad ne?
2007.08.25. | 18:03nu tad es teiktu tad taa nekad nevarees buut laimiiga kopdziive. nu, protams, cilveeki arii taa var buut laimiigi, bet personiigi es nebuutu. gadi … gadi ir tikai cipars.
2007.08.25. | 18:52Jā, Toms, jāsaka, ka nekad nebiju nemaz prasījusi, bet tāpat atstājusi.
2007.08.25. | 19:24ir pieredzeeta kopdziive ar dazhaadiem cilveekiem, taa daudzko sabojaa
zuud romantika, cilveeki viens otru uztver kaa meebeli, kas pashsaprotamu, ja sastriidaas, jaagulj vienaa gultaa un jaagruzaas, nevar vnk demonstratiivi aizbraukt maajaas utt… protams, dazhi plusi ir – nav speciaali jaabrauc tikties, bet nu tas taa, slinkja domaashana…
2007.08.25. | 20:29iivam es gribētu jautāt – kāds, tavuprāt, interesanti, vispār ir attiecību mērķis?
Man domāt- lai abiem tajās iesaistītajiem būtu labi, lai tiktu apmierināta viņu vēlme pēc mīlestības, pēc seksa, pēc kompānijas un kāda, ar ko sevī dalīties, u.c.
Es nekādi neredzu, kādēļ šo mērķu sasniegšanai būtu jādzīvo zem viena jumta. Jā, to, protams, var darīt, ja cilvēki ir tam psiholoģiski piemēroti, taču es varu ar pilnu pārliecību apgalvot, ka uz katrām attiecībām, kuras kopā dzīvošana stiprina, ir vismaz vienas, kuras tā izārda.
2007.08.25. | 20:42Un nevajag stāstīt par to, ka tad jau tās nav īstas attiecības. To īstumu nosaka vienīgi tajās iesaistīto apmierinātība. Punkts.
nenu pats galvenais ir uzreiz pēc pamošanās ORBIT. nedod dies kas nehigiēnisks gadās (blush)
2007.08.25. | 21:03cīsiņi plēvē vispār diez kas nava. fakts.
2007.08.25. | 21:05nenu ar plēvi vispār baigais chakars..
(blush)
2007.08.25. | 21:07nu, tur piens, kad uzvāras… es jau neko tāāādu ne..
Ja man jāgatavo, es neko sarežģītāku par sviestmaizes uzsmērēšanu nedaru
bet nu, lai dzīvotu kopā ar savu otru pusīti, jāsāk ar abpusēju cieņu. Ar pārējo, manliekas, tad nebūtu problēmu.
2007.08.25. | 21:13aa es par shito
Mūsdienu jaunieši ar visu steidzas, ieskaitot kopdzīvi. Varbūt tāpēc arī ātri izšķiras, ka apnīk un grib kaut ko jaunu
pag. AGRAAK bija pats par sev standarts – 20-21 -> precaas, sak dziivot kopaa, dzimst beerni (mozh no kaazu nakts, par sho nezin).
tagad tak tiesh velk to gumij, cik var.
saak dziivot kopaa..
atvainojos – big deal, ja ir kur dziivot.
a ne taapec shkjiraas. man shkjiet tur vispaar tagad vareetu aiziet pilniig citaa teemaa. par veertiibu sisteemu. ideaala aada, ideaali zobi, ideaals krediit, ideaals auto.. nu, vot, i meklee cilveeki pashi nezina ko. kaukaa taa. a mosh ne taa
2007.08.25. | 21:26aaaa… nu, par to gumiju… nenu tur visaadi var saprast
DD
2007.08.25. | 21:30es domaaju – STIEPJ gumiju. bet nu der arii tas otrs varinats principaa
tikpat labi es tev, Jeremy, varu pajautaat kaads ir tavas dziives meerkjis.
2007.08.25. | 21:46Individuāli.
2007.08.26. | 06:48Inteliģenti atvadoties ar pipariem uz mēles,
Perfekta
Individuāli vai ne individuāli, bet kopā dzīvo divi cilvēki nevis viens individuālis.
2007.08.26. | 12:52hmmm..dziivoju pie drauga pie ivna vecaakiem.vieniigais pashi maksajam komonaalos un pashi perkam savu paiku,uz vecaaku rekinu nedziivojam
nezz,manam draugam ir 21 un man 17,nolemu dzivot pie vina jo gimenes apstakli prasija savu.nesudzos…stridejamies ari tad,kad nedzivojam kopa.man nav gruti aizvakt drauga netiras zekes no gridas,ta del es traci netaisu.netiek taisits tracis,tiek palugts nedarit ta jo man ta nepatik.censamies viens otru respektet.
2007.08.26. | 20:12Sievietes ir pārāk kompleksainas (nepamatoti) attiecībā uz savu higiēnu. Domā, ka vīrietis pa logu izlēks, ja vannas istabas skapītī blakus zobu birstei ieraudzīs pakešu paciņu. A vot neizlēks. Un ja izlēks, tad labi vien ir, nav ko durikiem vairoties.
2007.08.27. | 20:48Plēve nerullē, tas nu ir fakts – bet tā kā mans draugs faktiski ēst netaisa, jo gaida to no manis – tā nav problēma
(Un ja cep pats, tad saprot, ka plēve tomēr ir jāņem nost – kā man paveicies!?)
Pilnībā piekrītu “iivs”. Manuprāt par mīlestību var saukt to, ja tieši gribās redzēt mīļoto katru dienu, tas neapnīk un šķiet tikai dabiski.
Redz tur tā atšķirība starp mīļotajiem cilvēkiem un mīļākajiem! Ar mīļākajiem/māļākajām notiek tikai sekss, dažreiz arī šāda tāda pasēdēšana un pēc tam – labāk lai dodas mājup, jo man viņš/viņa ir apnicis. Protams, nekādas pieslīpēšanās utt nenotiek. Tā ir izvēle par brīva veida attiecībām, bez nākotnes. Kas protams nav nekas slikts, vienkārši šajā diskusijā tiek jauktas šīs divas lietas.. (iespējams, ka ir cilvēki, kas vienkārši nespēj dzīvot ar citiem kopā sava egocentrisma dēļ, un viņi nemaz cita veida attiecības nevar realizēt.. dažiem tas ir ok, daži no tā cieš)
Es pati dzīvoju pie vecākiem, un bieži braucu uz drauga dzīvokli – par manu mantu parādīšanos (kas nu jau ir visai biezā slānī) pilnīgi nekas netiek bilsts (arī skuveklis un paketes
), drīzāk mantu iespējamā pazušana izsauc trauksmi
2009.01.07. | 16:09